Меню

Авторський курс «Поведінка споживачів»

Автори: Транченко Л.В. доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та Кожухівська Р.Б. кандидат економічних наук, доцент отримали Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір

 

 

Завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Людмила Транченко за результатами науково-дослідної та навчальної роботи отримала охоронний документ Свідоцтво № 63046 про реєстрацію авторського права на твір Навчальний посібник «Поведінка споживачів», зареєстроване 21.12.2015 р. та видане Державною службою інтелектуальної власності України.

Авторський навчальний посібник «Поведінка споживачів» направлений на підготовку спеціалістів, схильних до використання інновацій і творчості, здатних професійно володіти різноманітними засобами, формами та методами навчання, а також передбачає формування у студентів наукового економічного світогляду.

Навчальний посібник «Поведінка споживачів» дозволяє закріпити теоретичні знання щодо поведінки споживачів, забезпечити вивчення методичних підходів до її пізнання, сформувати практичні навички дослідження, моделювання та визначення впливу інструментів маркетингу на неї.

Теоретичний матеріал супроводжується прикладами, переважно з практики вітчизняних підприємств, та примітками, що дозволяють глибше зрозуміти сутність теоретичних питань і оволодіти практичними навичками. У кінці кожного розділу подається проблематика для повторення та обговорення матеріалу.

Для більш глибокого вивчення курсу «Поведінка споживачів» авторами рекомендується опрацювання завдань і тестів, представлених в практикумі з поведінки споживачів, а також дати відповіді на контрольні запитання, подані після кожної теми.

Наведені в підручнику матеріали дозволять студентам закріпити теоретичні знання й оволодіти практичними навичками дослідження поведінки споживачів.