БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ У ГАЛУЗІ ГОСТИННОСТІ
Проблемою людини є не її інвалідність, а бар’єри, що її оточують. Представникам сфери гостинності слід долати перешкоди в наданні якісного сервісу туристам, які, до прикладу, пересуваються у колісному кріслі, мають порушення слуху чи зору. Адаптація туристичних об’єктів під інклюзивні стандарти додає бізнесу як репутаційних, так і матеріальних переваг.
Наразі в єдиному порталі державних послуг Дія-Освіта за ініціативи Мінцифри й управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації створено освітній серіал, програма якого дозволяє експертам Сергію Тітаренку, Ніні Мацюк, Уляні Пчолкіній, Володимиру Висоцькому ознайомити учасників, якими стали і здобувачі спеціальності 242 «Туризм» Уманського національного університету садівництва, з особливостями інклюзивного дозвілля, архітектурною доступністю у готелях та інших закладах, правильною комунікацією та взаємодію з людьми, що мають певні порушення, проведенням екскурсій для туристів із посттравматичним стресовим розладом.
По завершенню проходження програми освітнього серіалу здобувачі вищої освіти 242 «Туризм» отримали сертифікати «Нові навички – нові професії».
Наталія ПЕТРЕНКО,
д.е.н., професор кафедри туризму та готельно-ресторанної справи