Меню

Бізнес-тренінг «Інструменти та тенденції в бронюванні готелей»

       Викладачі та студенти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУС взяли участь у тренінгу «Інструменти та тенденції в бронюванні готелей», організованим в рамках зустрічей «Робота у готельному бізнесі».

            Спікерами заходу стали виконавчий директор Ribas Hotels Андрій Маренчук та керівник відділу бронювання Ribas Hotels Аліна Радченко.
             У доброзичливій та легкій формі вони поділились із слухачами власним досвідом та порадами організації ефективної роботи відділу бронювання готелю, а також обговорили можливість використання новітніх інструментів та тенденцій у цій царині.

          

 

       Андрій Маренчук цікавився які готельні та комунікаційні програми застосовують у своїй практиці працівники відділу бронювання; чи має місце емоційна складова у виборі клієнтом номеру готелю; способами залучення клієнтів до готелю; навчальними заходами із персоналом та іншими актуальними питаннями у роботі відділу бронювань.

       Аліна Радченко наголосила, що способи залучення клієнтів до готелю залежать від місця розташування, цільової аудиторії, бізнес-моделі, маркетингового бюджету та багатьох інших факторів. Найпоширенішими є створення офіційного сайту, інтегрованого з програмним забезпеченням готелю, партнерство з агрегаторами (TripAdvisor, Booking.com та ін.), digital-marketing, PR-заходи, розробка системи лояльності, бонусів та спецпропозицій, робота над покращенням якості послуг.

      

 

       Важливою є система здійснення взаємин з клієнтом. Для цього в готелі випрацьовуються правила спілкування з гостями, проводиться моніторинг телефонних дзвінків; системно аналізується робота відділу, щоб виявити слабкі та сильні сторони, провести навчальні заходи та тренінги, поділитися власними напрацюваннями для збільшення потоку клієнтів.

Людмила Малюга к.е.н.,

доцент кафедри туризму  та готельно-ресторанної справи