Меню
Остання редакція: 30 вересня 2019

Ділова гра як форма активного навчання фахівців туристичної галузі

Особливо важливим для розвитку професійних знань, умінь і навичок студентів спеціальності «Туризм» є використання ділових ігор, у процесі яких розв’язують комплекс завдань: засвоєння нового, закріплення матеріалу, розвиток креативності студентів, формування загальнонавчальних умінь. Ділові ігри дають можливість майбутнім фахівцям зрозуміти й вивчити навчальний матеріал з різних позицій. Сутність ділової гри полягає у відтворенні предметного й соціального змісту професійної діяльності, моделюванні основних умов і системи відносин, характерних для відповідної діяльності.

 

Навчальні ділові ігри є ефективною формою навчання не лише з огляду на повне відтворення реальних умов професійної діяльності, але й завдяки повному особистісному включенню майбутніх фахівців в ігрову ситуацію, інтенсифікації міжособистісного спілкування, яскравим емоційним переживанням успіху чи невдачі. Застосування ділових ігор у процесі професійної підготовки фахівців галузі туризму дає можливість цілеспрямовано забезпечити студентів ефективними способами вирішення різних ситуацій і задач.

В рамках святкування Тижня туризму в Уманському НУС на кафедрі туризму та готельно-ресторанної справи було проведено ділову гру «Я люблю туризм».

Учасниками ділової гри стали студенти першого курсу спеціальності  «Туризм», які сформували дві командами: «Голівуд» та «Еверест». Кожна команда підготувала свою візитку та домашнє завдання, в якому продемонструвала кмітливість, інтелект та креативність. Ділова гра проходила у шість раундів: розминка; відгадай країну; що необхідно взяти з собою в похід; вірю не вірю; покажи; транслітерація.

 

За підсумками наполегливої боротьби переможцями стала команда «Еверест» на чолі з капітаном Олександром Новіковим.

Дане інтерактивне заняття, дало змогу студентам набути ряду навичок практичної діяльності, досвіду й знань. Студенти приймали рішення, брали на себе відповідальність, мріяли, експериментували, перевіряли різні способи поведінки, працювали в команді. Гра пройшла у дружній і невимушеній атмосфері. Все це дало можливість більше дізнатися один про одного, про цікаві туристичні місця та згуртувало колектив.

Пишаємося вмінням учасників гри швидко орієнтуватися у різних туристичних ситуаціях та здатністю бути динамічними, креативними та наполегливими.

Доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Діана Нагернюк