Мотиваційна онлайн-зустріч засновника, генерального директора керуючої компанії «Ribas Hotels Group» Артура Лупашко зі студентами та викладачами
"Талант і здібності - це добре, але везіння та потрапляння
в потрібний час і потрібне місце – подвоює шанси на успіх"
Артур Лупашко
Генеральний директор «Ribas Hotels Group» Артур Лупашко поділився власним практичним досвідом: що потрібно для відкриття готелю і як побудувати ефективне управління.
Артур Лупашко займався сімейним будівельним бізнесом. Якось він випадково опинився на території бази відпочинку Дача у Затоці. На той момент у нього вже були навички у маркетингу та менеджменті. І власник бази звернувся із проханням, щоб Артур зі збиткового проекту зробив готель знову прибутковим. Відпрацювавши рік і показавши результат, Артур зрозумів, що сфера діяльності є перспективною.
У 2014 році Артур та його невелика команда відкрили перший міні-готель Ribas в офісному приміщенні. Було лише 6 номерів. Спрацювала звична схема - він почав стукати в сусідні готелі, розуміючи, що ситуація на ринку не дуже і пропонувати свої послуги. Пропозиція залишалася незмінною - в готелі налаштувати маркетинг, менеджмент і сервіс, а отриманий наддохід поділити навпіл. Власники погоджувалися, бо модель була ефективною.
Насправді частка управляючих компаній на ринку України дуже маленька. Найчастіше власники готелів самі займаються управлінням та просуванням свого бізнесу або створюють спеціальний департамент з менеджменту. Наша ж мета – показати власникам, що віддати готель під управління – це по-європейському і до того ж, вигідно. Ми хочемо розвивати культуру компанії, що управляє.
Керуюча компанія заробить інвестору більше грошей. 90% готелів в Україні взагалі не замовляють послуги з маркетингу, брендингу, навчання персоналу тощо. Те, що на заході вважається мастхев, у нас цим займається або одна людина, або відділення в готелі (що є рідкістю).
Готель – це дорогий бізнес. Людині, яка інвестувала мільйони, складно передати цей бізнес чужій компанії. Тому наше завдання – побудувати довірчі відносини. На це можуть піти роки, але це важливий крок, і ми готові до тривалого спілкування. Основні послуги, які надає компанія: керування готелями, сервіс, менеджмент, проектування, бронювання, hr-політика, маркетинг, франчайзинг, соціалізація.
На сьогоднішній день фокус зосереджений на девелопменті. Команда створює нові готелі, вибирає локації, проектує, будує і в результаті ми як керуюча компанія закриваємо цей ланцюжок і гарантуємо повернення інвестицій.
Валентина Непочатенко, к.е.н.,
доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи