Меню

Неформальна освіта здобувачів вищої освіти за ОПП «Готельно-ресторанна справа»

       Стрімкий розвиток суспільства підвищує вимоги до професійного й особистісного потенціалу особистості. Професійні знання, здобуті в умовах формальної освіти, потребують якісного оновлення, а неформальна освіта – це можливості для саморозвитку, самореалізації, здобуття нових знань, практичного досвіду та пошуку мотивації для особистості впродовж усього життя.

         Здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності J2 (241) «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» ОПП «Готельно-ресторанна справа» Артур ШПРИХЕР, Тимур СОКОЛОВСЬКИЙ, Олександра ПРИТУЛЯК, Олександр КУРМИШОВ успішно пройшли онлайн-курс «Менеджмент» на платформі Prometheus.

      Однією з основних особливостей неформальної освіти є фокус на розвитку конкретних навичок із практичного досвіду та саморозвитку. Неформальна освіта часто спрямована на розвиток м'яких навичок, таких як лідерство, комунікація, співпраця, творчість та критичне мислення. Саме такі навички отримали здобувачі вищої освіти під час вивчення онлайн-курс «Менеджмент». Крім того, даний онлайн-курс дав можливість доповнити формальну освіту, пропонуючи додаткові можливості для навчання і розвитку поза освітньою програмою.

        Здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти мали можливість поглибити свої знання з менеджменту: від історичних концепцій до сучасних управлінських рішень, дізналися, як ухвалювати ефективні рішення, управляти організаціями та отримали практичні навички для подальшої кар’єри в управлінні.

       Програма курсу дозволила здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти опанувати такі навички:

         Розуміти взаємозв’язок між категоріями менеджменту та управління.Визначати рівні управління у сучасній організації та функціональні ролі керівників.Розуміти природу впливу конкретних історичних умов на формування концепцій та парадигм менеджменту.Сприймати процес управління як сукупність взаємопов’язаних і скоординованих функцій, методів та управлінських рішень. Класифікувати управлінські рішення за видами.Вміти формулювати місію організації, її цілі та завдання.Розрізняти управлінську та функціональну відповідальність.Знати недоліки та переваги використання різних форм влади та впливу.

     По завершенню курсу здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти отримали відповідні сертифікати.

      Вітаємо майбутніх фахівців із подоланням чергової сходинки на шляху професійного зростання і бажаємо подальших успіхів у навчання та кар’єрі!