Меню

Онлайн-вебінар: директора F&B Reikartz Hotel Group «Ресторанний комплекс. Чек-ап роботи ресторану»

        У формуванні висококваліфікованого фахівця з готельно-ресторанного обслуговування важливим питанням є орієнтування освітнього процесу на реалізацію комплексного підходу з урахуванням інтеграції теоретичної і практичної складової. Процеси, що відбуваються на вітчизняному готельному ринку вимагають гнучко реагувати на зміни попиту і прихильності споживачів. Становлення галузі на новий рівень діяльності в значній мірі визначається якістю, ступенем підготовки кадрів, готових до професійної діяльності. Саме залучення провідних фахівців з готельного обслуговування до освітнього процесу дає можливість здійснювати якісну підготовку майбутніх фахівців із готельно-ресторанного обслуговування.

       26 жовтня 2021 р. студенти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» освітніх рівнів «молодший бакалавр» та «бакалавр» в режимі online долучилися до онлайн-вебінару від Reikartz Hotel Group на тему: «Ресторанний комплекс. Чек-ап роботи ресторану».

        Спікером вебінару виступив Андрій Магалецький – F&B директор Reikartz Hotel Group, який познайомив присутніх із мережею компанії, основними службами готелю, з особливостями роботи ресторанного комплексу, чек-апом роботи ресторану та перевагами роботи в Reikartz для співробітників.

          

  

        У креативній і насиченій програмі онлайн-вебінару були обговорені питання щодо вимог та завдань роботи офіціанта, внутрішніх стандартів роботи персоналу, зокрема «Базові знання співробітників Reikartz Hotel Group», «Стандарт Програми лояльності Reikartz Hotel Group» та ін.

        Формуванням необхідних навичок та компетентностей в ресторані займається навчальний центр, що організовує курси для робочих професій (офіціант, кухар, портьє, покоївка), а також є можливість пройти Винний курс Reikartz і отримати професію сомельє. У готелі створені всі умови для започаткування побудови кар’єри у період студентського життя.

         Під час вебінару здобувачі дізналась про структуру витрат ресторану, як підвищувати доходи, диверсифікацію та ще чимало цікавої інформації щодо створення й успішного розвитку ресторанного бізнесу.

 

         Зустріч відбулася насиченою на інформацію, здобувачі багато задавали питань, активно брали участь в обговоренні у чаті, продемонстрували глибоку зацікавленість темою. Захід створено спеціально для того, щоб показати учасникам майбутнє готельної індустрії, поділитися досвідом і практичними кейсами сфери гостинності.

         Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи вдячна Андрію Магалецькому за змістовну презентацію, професіоналізм, вміння зацікавити молодь! Дякуємо усім студентам та викладачам за активну участь!!!

          Дуже дякуємо мережі Reikartz за такий змістовний, цікавий вебінар. Він дав змогу нашим студентам ознайомитись з таємницями майбутньої професії.

         Сподіваємось на подальшу співпрацю. Чекаємо нових зустрічей, про що говорять відгуки наших студентів.

 

Професор Людмила Транченко