Оnline-форум «Робота у готельному бізнесі»
З метою якісної професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанного господарства, формування особистісного сенсу та позитивної мотивації до професійно-особистісного саморозвитку кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУС в освітньому процесі активно використовуються соціальні мережі як ефективні інструменти комунікації з експертами в галузі готельно-ресторанного бізнесу.
13 квітня, після завершення основного навчального процесу у форматі лекційних та практичних занять, здобувачі вищої освіти за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» взяли участь у online-форумі «Робота у готельному бізнесі» на тему «Вау-сервіс в готелі», щоб дізнатися від професіоналів-практиків про особливості ведення сучасного готельного бізнесу.
Андрій Маренчук, виконавчий директор Ribas Hotels та Ганна Поєдинчук, керуюча готелем WOL.121 by Ribas (м. Одеса) обговорили інноваційні та ексклюзивні підходи в обслуговуванні гостей під час їх перебування в готелях мережі Ribas Hotels, що створюють вау-ефект та залишають незабутні враження. Зокрема Вау-сервіс (емоційний сервіс) забезпечують сюрпризи для гостей (морозиво в номері; букет улюблених квітів; торт до дня народження; листівки з рукописним побажанням); подарунки дітям, що перебувають разом з батьками в готелі; при заселенні можливість вибрати запах для заповнення ним номера і т. ін. При цьому, були обговоренні також перспективи ведення готельного бізнесу після війні, прогнозуючи сильний бренд України у світі і потік туристів до країни.
Під час спілкування з практиками майбутні фахівці індустрії гостинності опановують нові корисні навички, а викладачі підвищують власний професійний рівень.
Любов КОВАЛЕНКО
к.е.н., доцент кафедри туризму
та готельно-ресторанної справи