ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ J2 (241) «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА ТА КЕЙТЕРИНГ» ТА J3 (242) «ТУРИЗМ ТА РЕКРЕАЦІЯ» ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Здобувачі 2 курсу кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського національного університету , ОР «магістр» спеціальності J 2 (241) «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» та J 3 (242) «Туризм та рекреація» проходили виробничу практику в туристичних агентствах, готельно-ресторанних комплексах Вінницької, Київської та Черкаської областей України, де відпрацьовували навички функцій таких первинних посад: турагента, помічника менеджера туристичного підприємства, організатора туризму, офіціанта, помічника адміністратора готелю, помічник залу тощо. Виробнича практика – важлива невід’ємна складова підготовки майбутніх фахівців в індустрії гостинності. За час проходження практики здобувачі набули навичок організації рекламної діяльності на туристичних підприємствах, отримали практичні навички з продажу турів, а також обслуговування клієнтів, приймали активну участь у вирішенні проблемних питань з покращення роботи підприємств сфери обслуговування.
Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи Уманського національного університету взаємодіє з роботодавцями та надає здобувачам можливості вдосконалення отриманих знань на практиці. Завдяки цьому здобувачі вже під час навчання стають активними учасниками освітнього процесу, і професіоналами, які володіють актуальними компетентностями та є конкурентоспроможними на ринку праці.
Проходження виробничої практики є важливою складовою освітнього процесу, яка не лише підвищує рівень підготовки, а й визначає готовність до самостійної професійної діяльності. Здобувачі після виробничої практики на підприємствах потрапляють в кадровий резерв компанії, або навіть одразу отримують пропозиції майбутнього працевлаштування. Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУ пропонує здобувачам безліч варіантів проходження виробничої практики (договорів співпраці є близько 30-ти з різними підприємствами у сфері гостинності). Відкритість до співпраці підприємств допомогла нам організувати практику для здобувачів університету. Здобувачам дуже важливо бачити реальні процеси, розуміти специфіку їхнього фаху, розуміти бізнес «з середини». Ми вдячні керівництву підприємств за готовність працювати зі здобувачами. Це важливі процеси як для університету, так і для бізнесу.
Отриманий практичний досвід застосування спеціальних знань та комунікативних навичок, обов’язково стануть здобувачам у нагоді на шляху кар’єрного зростання та професійного удосконалення.
Людмила Транченко професор кафедри
туризму та готельно-ресторанної справи