Співпраця зі стейкхолдерами: обговорення викликів підготовки професійних кадрів для готельно-ресторанного бізнесу
Налагодження тісної співпраці зі стейкхолдерами, роботодавцями та професіоналами-практиками в галузі обслуговування - пріоритет діяльності кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУС, що проявляється у традиційному, системному і виваженому вивченні, активізації, а, головне, впровадженні в реальний освітній процес розширеної участі сейкхолдерів (роботодавців) у підготовку затребуваних на ринку праці фахівців готельно-ресторанного бізнесу України. Ефективність взаємодії університету і стейкхолдерів значно зростає, коли партнери-робтотавці переходять з позиції сторонніх спостерігачів і виключно споживачів освітніх послуг на позицію зацікавлених учасників освітніх і інноваційних процесів, що всіляко сприяє оволодінню студентами комплексом професійних компетентностей для успішного працевлаштування.
21 вересня відбулася чергова зустріч науково-педагогічних працівників кафедри і студентів, що навчаються за спеціальністю «Готельно-ресторанна справа» з директором Центру дозвілля «Позитив» Наталею Дзюбою. Метою зустрічі було обговорення найбільш важливих питань, що стосуються діяльності структурних підрозділів підприємства, до яких входять готель «Позитив» з одно-, двомісними номерами, люкс-апартаментами, номерами для молодят; ресторан «Гармонія» з європейською кухнею; кафе «Світлиця» з традиційною українською кухнею; боулінг-клуб. Види діяльності – надання послуг готельного сервісу; здійснення послуг громадського харчування; торговельно-закупівельна діяльність; надання побутових послуг; послуги з організації дозвілля, включаючи спортивно-розважальні перш за все направлені на забезпечення комфортності перебування гостей у готелі та закладах громадського харчування. Місією центру дозвілля «Позитив» Наталя Дзюба задекларувала забезпечення якісного, затишного перебування гостей із наданням сучасного повносервісного обслуговування, цілями діяльності – задоволення суспільних потреб, розвиток підприємницької діяльності, отримання прибутку. До своїх обов’язків, як керуючого центром, пані Наталя віднесла керівництво підрозділами – готелем, рестораном, кафе, підрозділом з обслуговування банкетів і конференцій, кухнею; налагодження постачання необхідних вихідних продуктів, підбір кадрів та розприділення на ділянках виробничого процесу, контроль якості готової продукції та обслуговування і т.ін
Результатом зустрічі стало узагальнення студентами знань зі створення та ведення бізнесу в сфері обслуговування та окреслення подальших напрямів співпраці підприємців та освітніх установ з підготовки фахівців для індустрії гостинності.
Діалоги зі стейкхолдером вкотре доводять, що такий спосіб спілкування являється важливою частиною в навчанні майбутніх фахівців.
Дякуємо директору Центру дозвілля «Позитив» Наталії Дзюбі за атмосферну зустріч та змістовне наповнення заходу!
Любов Коваленко,
доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи