Студенти вивчають нові умови роботи закладів ресторанного господарства
Через три місяці з початку війни в Україні працює лише 68% закладів в порівнянні з довоєнним періодом.
Як діють підприємці, де беруть мотивацію для себе і команди, як спілкуються з гостями, на якому рівні сервіс в умовах війни викладачі та студенти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУС дізналися зі спічу Оксани Марусич, експертки з сервісу та якісного обслуговування, на каналі «Реве та стогне ресторатор». Під час ефіру учасники отримали відповіді на питання:
Сервіс під час війни – куди змістились фокуси?
Мотивація волонтерства та її наслідки.
Очікування гостя та розчарування.
Де брати натхнення?
Як працювати зі збірною командою та не втратити атмосферність закладу?
В той же час, якими б складними не були умови роботи, основними складниками сервісу і надалі мають залишатися якість, швидкість, чистота, відповідність трендам, любов до свого гостя та зворотній зв'язок із ним.
Ресторанне господарство має надзвичайно важливе економічне та соціальне значення, залишаючись каталізатором позитивних змін при відновленні життєдіяльності країни.
Любов Коваленко, доцент кафедри
туризму та готельно-ресторанної справи