Участь студентів в онлайн форумі «PRO кар’єру»
Успішне працевлаштування студентів кафедри туризму та готельно-ресторанної справи у закладах сфери обслуговування залежить від ряду чинників. Набуті знання, вміння та навики це лише частина успіху. Важливими є також знання різноманітних аспектів працевлаштування таких як особливості проведення співбесіди, оформлення резюме, знання «hard skills» та «soft skills» різних професій галузі туризму та готельно-ресторанного бізнесу.
Студенти спеціальностей 242 «Туризм» та 241 «Готельно-ресторанна справа» Уманського національного університету садівництва 22 квітня 2021 р. взяли участь в онлайн форумі «PRO кар’єру». Форум був організований фахівцями Державної служби зайнятості, Кіровоградського ОЦЗ відділу організації профорієнтації, Черкаського ОЦЗ відділу організації профорієнтації і Громадської організації «Фонд професійний розвиток».
Основними темами форуму були:
· чотири Ваші компетенції, які завжди будуть в тренді;
· онлайн платформа «Турнір професій» - як ефективний засіб професійного самовизначення;
· розвиток навичок комунікації - запорука кар'єрного зростання;
· сучасний формат цифрового резюме та автоматизація процесу профвідбору.
Цікавою була доповідь Арама Саргасяна, який ознайомив аудиторію з поняттями «hard skills» та «soft skills» у різних професіях. Адже кожна професія має свій набір «hard skills»/«soft skills», тому важливо проводити грунтовний аналіз потреб професії та навиків кандидата на конкретну посаду.
Вікторія Талашкевич у доповіді наголошувала на важливості розвитку навиків комунікації у різних професіях. Доповідач обговорила зі слухачами особливості змісту резюме і чому важливо працювати в команді, займатись волонтерством та бути активним у студентському житті.
Ганна Колєва та Ольга Твердоступ роз’яснили слухачам основні компетенції, які завжди будуть в тренді.
На форумі були розкриті питання цифрового паспорту компетенції та стресостійкості як важливого чинника успішної роботи у закладах туризму та готельно-ресторанної справи. Учасники форуму мали можливість заслухати доповіді фахівців та у форматі відкритого діалогу отримати відповіді, які виникли у них в процесі виступів.
Світлана Тимчук, доцент кафедри туризму
та готельно-ресторанної справи