Інтерактивний тренінг від Campster «Асертивна комунікація»
Студенти 21 гр та 21 тм груп завершили інтерактивний тренінг від Campster «Асертивна комунікація»тривалістю 2 місяці.
Курс охоплював такі напрями:
- Стилі і види спілкування.
- Відмінності між агресивно-пасивним і пасивно-агресивним спілкуванням.
- Поняття асертивності.
- Коли і з ким потрібно бути асертивним.
- Як правильно надсилати повідомлення.
Цей захоплюючий курс засвідчив їхню готовність до ефективного спілкування та вміння виражати свої думки та погляди.
Під час курсу студенти навчилися різноманітним стилям і видам спілкування, розглянули відмінності між агресивно-пасивним і пасивно-агресивним спілкуванням та освоїли поняття асертивності. Вони також здобули практичні навички того, як правильно надсилати повідомлення та вести асертивні діалоги.
Отримавши ці цінні знання та навички, студенти тепер готові до більш обізнаних та конструктивних спілкувань як у навчальних, так і в особистих сферах життя. Надзвичайно пишаємось цими молодими асертивними лідерами та бажаємо їм подальших успіхів у їхньому навчанні та кар'єрі.
Успішне завершення курсу «Асертивна комунікація» студентами 21гр групи Кирилюк Єлизаветою і Шпак Лізою, 21 тм групи Немикіною Марією і Коваленко Аліною від Campster є важливою досягнутою метою для цих майбутніх лідерів. Набуті на цьому курсі знання і навички в сфері асертивної комунікації надають їм цінний інструментарій для подальшого розвитку, як в особистому, так і в професійному житті.
Цей курс розширив їхнє розуміння спілкування, надавши можливість розвивати навички ефективного та асертивного спілкування з різними людьми та в різних ситуаціях. Отримані знання про стилі спілкування, асертивність та відмінності між ними допоможуть їм побудувати позитивні взаємини та досягти успіху в майбутньому.
Ми пишаємось цими студентами за проявлену ініціативу та бажання здобувати нові знання і бажаємо їм лише найкращого у подальших зусиляхв навчанні та кар'єрному розвитку. Їх успіх становить важливий внесок у підготовку молодого покоління для галузі туризму і рекреації та готельно-ресторанної сфери.
Керуючись Положенням «Про порядок визнання в Уманському національному університеті садівництва результатів навчання, здобутих шляхом неформально та/або інформальної освіти» здобувачам Єлизаветі Кирилюк, Єлизаветі Шпак, Марії Немикіній та Аліні Коваленко рішенням Гарантів ОПП «Туризм» та ОПП «Готельно-ресторанна справа» та НПП ОК «Професійна етика та комунікативні технології» перезараховано частину результатів навчання, передбачених освітнім компонентом, у вигляді ЗМ «Організація комунікативних стосунків в діловому спілкуванні».
Світлана Тимчук
к.е.н., доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи