Відкрита лекція «Маркетинг в індустрії гостинності»
Індустрія туризму та гостинності – один із сегментів сфери послуг, що сьогодні динамічно розвивається в Україні. А відтак підприємства, що належать до цієї індустрії, з метою успішної діяльності та зайняття своєї ніші на ринку послуг, мають використовувати маркетингову діяльність. Безперечно, цей вид діяльності сприяє розпізнанню, ідентифікації й оцінюванню попиту на певний товар, який підприємства індустрії туризму та гостинності або пропонують, або можуть запропонувати. Слід зазначити, що маркетингова діяльність спрямована також і на розробку, виробництво, просування і продаж цього товару у вигляді туристичного продукту та послуг гостинності.
Для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» 25 жовтня було проведено відкриту лекцію доктором економічних наук, професором АЕН України, Балджи Мариною Дмирівною на тему: «Маркетинг в індустрії гостинності». Під час лекції студенти ознайомилися із такими питаннями:
- особливостями маркетингу в сфері готельного господарства;
- сегментація ринку готельних послуг;
- позиціонування готельного продукту.
Мета маркетингу в готелях - створити їм конкурентні переваги і зробити продажі готельних послуг максимально ефективними. Ця мета полягає в основному в тому, щоб дізнатися і зрозуміти потреби клієнта і надати йому таке обслуговування, щоб воно відповідало його очікуванням.
Зважаючи, що індустрія гостинності є важливою складовою економіки туризму та потужною системою господарства багатьох країн, її подальший розвиток вимагає урахування національних специфік, законодавства, економічних умов господарювання, цінової політики тощо. Та все ж неоціненні конкурентні переваги матимуть, безумовно, провідні підприємства індустрії гостинності, які повною мірою адаптовують свій бізнес до зростаючих вимог клієнтів, успішно використовують маркетингові інновації, здійснюють моніторинг і впроваджують в практику новітні маркетингові інструменти.
Валентина Непочатенко
доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи