Відверто про готельний бізнес: зустріч із стейкхолдером Сергієм Терещуком
Здобувачі вищої освіти та викладачі кафедри туризму та готельно-ресторанної справи зустрілися в онлайні зі стейкхолдером – Сергієм Терещуком, директором готелю «UmanInn».Який під час зустрічі розповів студентам про особливості управління готелем, яке велике значення має для ефективної роботи імідж керівника, як відбувається комунікації з персоналом в умовах сьогодення, як часто і хто саме здійснює процес переговорів і т.д. Кожен із запрошених звернув увагу на компетентностях фахівців та рисах, які допомогли йому стати успішним.
Сергій зазначив, що успіх будь-якого готелю залежить від професіоналізму отельєра (керуючого, директора). Ця людина повинна розумітися на нюансах роботи кожного працівника, починаючи від покоївок і швейцарів і закінчуючи ІТ-спеціалістами та PR-менеджерами, а також уміти своєчасно вирішувати всі виникаючі проблеми. Тільки так вдасться створити відвідувачам готелю відмінні умови для повноцінного відпочинку, а готелю — блискучу репутацію.
Нерідко під час співбесід з орієнтації співробітників Сергій говорить про те, що якщо у перші два місяці роботи відбувається магія і ви закохуєтесь у цей бізнес, вам буде набагато легше розвивати свою кар’єру в сфері гостинності. Це дійсно стан душі. Коли ви переступаєте поріг готелю, то повинні забути про будь-які речі, що можуть вас засмучувати. Тут ви є провідником доброти, світла, тому потрібно бути привітними з гостями у будь-якій ситуації. Психологи, до речі, говорять, що наш мозок автоматично перелаштовується на позитив, коли ми більше посміхаємось.
Студенти мали змогу задавати запитання. Зустріч була цікавою і корисною. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
Терещук Наталія, старший викладач кафедри
туризму та готельно-ресторанної справи