Меню

Як знайти ділових партнерів у туризмі і вийти на свій іноземний цільовий ринок?

       4 травня 2022 р. відбулась сесія №4  журналу Tourism Intelligence під назвою «Як знайти ділових партнерів і вийти на свій цільовий ринок». Захід організований Національною асоціацією в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) разом з Асоціацією Індустрії Гостинності України (АІГУ) за підтримки проєкту USAID EDGE Buy-in Moldova Competitiveness Transition Activity. Викладачі кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського національного університету садівництва та студенти спеціальностей 242 Туризм та 241 Готельно-ресторанна справа взяли участь у заході.

      

 

         Тематика останніх трьох журналів Tourism Intelligence була зосереджена на туристичних тенденціях та цифрових маркетингових інструментах для залучення потенційних клієнтів (B2C маркетинг). 

          Тематикою четвертого журналу також був маркетинг B2B де було розглянуто питання, як знайти і вийти напряму на потенційних торгових партнерів. 

           Серед ключових моментів, які обговорювались на заході:

- Визначення та вивчення цільового ринку для торгових партнерів.

- Як дослідити та знайти потенційних партнерів на цільовому ринку.

          Спікером сесії  №4  журналу Tourism Intelligence під назвою «Як знайти ділових партнерів і вийти на свій цільовий ринок» була Одрі Скотт (Audrey Scott) – стратег із туризму та маркетингу з широким досвідом цифрового маркетингу та розробки турпродуктів.

          Розкривались питання, як знаходити торгових партнерів на іноземних ринках у Східній Європі та особливості роботи з потенційними торговими партнерами у даному регіоні. Спікер наголосила, що пошук торгових партнерів туроператорів можливо здійснювати через систему Google. Пошук потенційних партнерів також можна здійснювати через партнерів туристичних асоціацій у різних країнах. Корисною для пошуку торгових партнерів у туризмі є сторінка вебсайту Асоціації туроператорів Європи.

         Спікер уточнила, що додатковим джерелом пошуку партнерів можуть стати туристичні виставки чи ярмарки. Пошук туроператорів можна розпочати через Інстаграм і Фейсбук. На ринку Молдови в допомозі може стати сайт «Радар» де розміщені різноманітні тури за категоріями (велосипедні тури, дослідницькі тури та інше).  Якщо ви хочете працювати з туроператором в’їзних турів ви маєте зв’язатись з відповідними компаніями, які спеціалізуються на тих видах турів, які вас цікавлять.

           Під час вебінару був забезпечений синхронний переклад з англійської на українську мову.

          Спікер наголошувала, що для пошуку торгових партнерів на іноземних ринках варто користуватись мовою майбутнього партнера. Вивчення іноземних мов є важливим елементом успіху під час переговорів з майбутніми торговельними партнерами.

 

Світлана ТИМЧУК, к.е.н., доцент кафедри туризму

та готельно-ресторанної справи