Онлайн тренінг «Винний Туризм: використання нових можливостей»
Туристичний бізнес сьогодення потребує нових ідей, впровадження традиційних інструментів маркетингу та менеджменту на нових, ще маловідомих, територіях, використання вдалих практик на територіях більш відомих та атрактивних, підвищення атрактивності туристичних дестинацій, колаборації зусиль всередині бізнесу та з іншими видами діяльності людей, акцентуації уваги до безпечного подорожування, автентичності вражень.
Винний туризм не є виключенням, крім того, він може включати інші сегменти туризму: культурний, пізнавальний, гастрономічний, оздоровчий тощо.
Винні маршрути – це не просто позначки на картах світу і на дорогах для автотуристів. Це впливовий інструмент маркетингу і менеджменту, який охоплює інтереси стейкхолдерів (виноградники, виноробні, садиби, готелі, ресторації, туристичні агенції, інформаційні та культурні центри, енотеки, оздоровчі центри тощо). Вони є базою управління розвитком винної дестинацій, додатковим важелем формування доходів (і бізнесменів, і зайнятих, і винного регіону, і держави), імпульсом реінвестування та ревіталізації об’єктів.
Але не тільки ефективний продаж вина і його визнання та отримання додаткових доходів від нього через винний туризм є метою. Стратегічність сьогодення – це пошук збереження ресурсів для життя майбутніх поколінь. І така глобальна мета досягається зусиллями кожного із нас – COMMON BORDERS AND COMMON SOLUTIONS.
25-28 січня 2022 викладачі кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти ОП «Готельно-ресторанна справа», освітніх рівнів молодший бакалавр та бакалавр, взяли участь у онлайн тренінгу «Винний Туризм: використання нових можливостей».
Протягом чотирьох днів, тренера та запрошені спікери представляли новаторську програму навчання для представників винної індустрії, HoReCa та винного туризму. Тренінг дав можливість отримати широке уявлення про світовий сектор винного туризму та останні інновації, а також знання і навички для максимального використання потенціалу цієї галузі у розвитку виноробного бізнесу. Цікаво було дізнатися також про сучасні тренди винного туризму та розвиток його потенціалу, шляхи підвищення якості обслуговування, розвиток винних туристичних продуктів, ланцюг створення вартості бізнесу винного туризму, шляхи досягнення та моніторингу цілей сталого розвитку, основні результати управління винним туризмом у системі циркулярної економіки
Під час тренінгу було розглянуто такі питання:
- керівництво винними турами (Wine Tour Guiding);
- управління продуктами винних дестинацій (Wine Destination Product Management);
- управління сталістю дестинацій (Sustainable Destination Management).
Після завершення тренінгу учасники отримали міжнародні сертифікати.
Діана Нагернюк
к.е.н., доцент кафедри туризму
та готельно-ресторанної справи