Меню

Підкріплення теоретичних знань практичною складовою

       Практичне заняття в умовах виробництва – це форма освітнього процесу, яка передбачає безпосередню взаємодію здобувачів вищої освіти із об’єктами на яких у майбутньому вони можуть працювати; ознайомлення зі специфікою їх роботи та технологічними процесами, які здійснюються у процесі їх економічної та фінансово-господарської діяльності.

      Мета такого заняття полягає в отриманні навичок і практичного досвіду роботи на конкретних об’єктах, а також поглибленні теоретичних знань, отриманих у закладі освіти в процесі вивчення певної дисципліни.

      Спеціальність J3 «Туризм та рекреація» передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців у сфері туризму та рекреації та має на меті вивчення специфіки організації й ведення бізнесу у сфері туризму та рекреації; сприяння здобувачам вищої освіти отриманню навичок та умінь для створення конкурентоспроможного туристичного продукту, враховуючи особливості розвитку туристичної та рекреаційної галузі на регіональному рівні.

       Практичні заняття в умовах виробництва допомагають здобувачам вищої освіти зрозуміти суть майбутньої професії, сприяють формуванню їх професійних якостей. Студенти з великим інтересом відвідують такі заняття, на яких вони зустрічаються з фахівцями у галузі туризму та мають можливість побачити як насправді організовується процес туристичного обслуговування.

 

      З метою підвищення якості практичної складової освітнього процесу за освітньо-професійною програмою «Туризм» студенти, які опановують спеціальність J3 «Туризм та рекреація», разом з викладачем кафедри туризму та готельно-ресторанної справи к.е.н., доцентом Кожухівською Р.Б., у рамках вивчення дисципліни «Безпека туризму», відвідали Державний історико-архітектурний заповідник «Стара Умань». У ході відвідування музею студенти ознайомилися з процесом організації туристичного маршруту, зокрема із специфікою формування безпекових заходів під час проведення екскурсії.

 

Заняття в умовах виробництва є важливою частиною освітнього процесу, оскільки дають змогу здобувачам вищої освіти не лише сформувати теоретичні знання, а й отримати навички роботи в умовах реальності та навчитися їх застосовувати на практиці.

 

Раїса Кожухівська,

к.е.н., доцент,

доцент кафедри туризму

та готельно-ресторанної справи УНУ