Меню

Проект «Прозорі університети» від Офісу доброчесності

      Студенти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь проектів «Прозорі університети» від Офісу доброчесності НАЗК, який тривав з 27 квітня по 25 травня. «Прозорі університети» - це просвітницький проєкт, реалізований Офісом доброчесності НАЗК, з метою підтримки створення прозорого й етичного середовища в українських вишах шляхом:

  • Формування нульової толерантності до корупції та створення етичної атмосфери в закладах вищої освіти.
  • Забезпечення всіх учасників освітнього процесу (викладачів, студентів, адміністрації) необхідними інструментами для етичної освіти та спілкування.
  • Підтримка комунікації та взаємодії між різними групами в академічному середовищі та об'єднання активних учасників освітнього процесу для просування ідей доброчесності.

   

 Цей проєкт дозволяє досягнути наступного:

  • Адміністрація вишів отримає інформацію про те, як забезпечити прозоре освітнє середовище та як зменшити корупційні ризики у своїй діяльності.
  • Викладачі набудуть антикорупційних навичок та дізнаються, як говорити про етику та корупцію зі своїми студентами.
  • Студенти отримають більше інформації про те, як вони можуть зробити свій навчальний заклад більш прозорим і етичним, а також як дотримуватися етичних стратегій у повсякденному житті.

     

     Студенти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи спеціальностей 241 Готельно-ресторанна справа та 242  Туризм і рекреація взяли активну участь у проекті «Прозорі університети» від Офісу доброчесності НАЗК, що тривав з 27 квітня по 25 травня. Цей просвітницький проєкт мав на меті підтримати створення прозорого й етичного середовища в українських вишах шляхом формування нульової толерантності до корупції, забезпечення необхідних інструментів для етичної освіти та спілкування, а також підтримки комунікації та взаємодії між різними групами в академічному середовищі.

   

Участь у вебінарах, проведених експертами зі сфери освіти та доброчесності, дозволила студентам отримати корисні навички та знання, встановити контакти з активними студентами з інших закладів вищої освіти та розробити концепцію власного проєкту, який можна буде реалізувати у майбутньому.

Участь у цьому проєкті надала студентам цінний досвід, сприяла розширенню їхніх знань про етичні принципи та допоможе їм стати активними учасниками побудови прозорого й доброчесного освітнього середовища.

 

 Світлана ТИМЧУК, к.е.н., доцент кафедри

 туризму та готельно-ресторанної справи УНУС