Меню

Самоосвіта як ефективний інструмент підвищення рівня викладацької майстерності

       Постійний розвиток і самовдосконалення є важливим критерієм фахівця вищої школи і визначає відповідність викладача вимогам часу. З метою підвищення рівня професійної майстерності при викладанні дисциплін «Маркетинг у туризмі», «Інформаційні технології в туристичній індустрії», «Організація сільського (зеленого) туризму» доценти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Раїса Кожухівська і Олена Саковська стали слухачами курсів «Цифровий маркетинг» (автор Ігор Івіцький – к.т.н, докторант, автор курсів онлайн-школи Google-реклами) та «Соціальне підприємництво як шлях до фінансової сталості організацій громадянського суспільства» (автори курсу Артем Корнецький – доктор філософії, доцент, співзасновник та керівник освітньої організації School of ME; Анна Гладка – доцент Українського католицького університету, співзасновник Українського соціального венчурного фонду, бізнес-тренерка, фасилітаторка, підприємиця, проєктна менеджерка, Володимир Шейгус – виконавчий директор ІСАР Єднання). Курси проходили на освітній платформі «Prometheus».

       Під час курсу «Цифровий маркетинг» було надано багато цікавої інформації щодо можливостей та переваг процесів автоматизації маркетингової діяльності, налаштування реклами в інтернеті, використання можливостей Google Ads, Google My Business, удосконалення інструментів таргетування повідомлень та аналітичних інструментів, використання пошукових запитів для ідентифікації уподобань потенційних споживачів тощо.

       Курс «Соціальне підприємництво як шлях до фінансової сталості організацій громадянського суспільства» дав змогу комплексно зануритися у тему соціального підприємництва, зокрема інноваційних шляхів залучення коштів для бізнесу, побудови стратегії та планування діяльності, і перейняти знання та досвід експертів, які на практиці пройшли шлях створення власної справи і продовжують надалі її розвивати.     

        Отримана, у ході заслуханих курсів, інформація допоможе викладачам у майбутньому змістовно та пізнавально проводити заняття з дисциплін   туристичного спрямування, зокрема при викладанні «Маркетингу у туризмі», «Інформаційних технологій в туристичній індустрії», «Організації сільського (зеленого) туризму» та поглибити свої знання з цифрового маркетингу, розвитку підприємницької діяльності та бізнес-планування в туризмі, інноваційних форм розробки й надання туристичних послуг тощо, що сприятиме зацікавленості здобувачів вищої освіти розширювати свою інформаційну освіченість у даному напрямку та стимулюватиме до поглиблення рівня знань й отримання додаткових фахових компетенції з указаних дисциплін.

Раїса Кожухівська,

к.е.н., доцент кафедри туризму

та готельно-ресторанної справи