Студенти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи прослухали онлайн-курс «On Being a Scientist»
Студенти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи прослухали онлайн-курс «On Being a Scientist». Робота зі студента у напрямку підвищення рівня академічної доброчесності також направлена на вивчення закордонного досвіду. Тому студенти 21 гр групи спеціальності «Готельно-ресторанна справа» Курмишов Олександр, Гейко Микола, Швидка Ніколь, Гаврищук Дарья, Притуляк Олександр, Смілянець Світлана, Бигдай Ліза, Потапенко Віталій, Швидка Ніколь, Тисанюк Катерина, Вербецька Марія, Шприхер Артур, Соколовський Тимур, Святогор Андрій, Міліч Дар’я, Поліщук Анна ознайомились з курсом від European Academy of Sciences and Research.
On Being a Scientist направлений на ознайомлення слухачів з нормами наукової поведінки та етики, що означає бути науковцем і дозволить ознайомитися з академічною практикою, задовольнивши таким чином потребу в підвищенні обізнаності в науковій чесності. Цей курс покликаний поінформувати здобувачів вищої освіти у таких темах, як наукова доброчесність та соціальна відповідальність вчених. Обговорити широкі питання, які нерозривно пов'язані з цими темами, а саме щодо природи науки та суспільної ролі, яку вона виконує.
Після цього курсу слухачі мають знати та розуміти відмінності та подібності різних дисциплін. Мати базове розуміння ролі науки в суспільстві, усвідомлювати свої власні соціальні обов’язки та вміти займати позицію у суспільних проблемах, де наука відіграє роль.
На курсі розглядались наступні теми:
Наукові питання. У цьому модулі обговорювалась важливість постановки правильних наукових питань, а також природа хорошого запитання. Вміти перетворити велике запитання на доступне запитання. Знати деякі дилеми щодо наукових питань.
Науковий метод. Частина І Цей модуль ставить під сумнів поняття єдиного наукового методу. У ньому також обговорюються такі питання, як упередженість публікацій, упередженість підтвердження та сумнівна дослідницька практика.
Науковий метод. Частина II. Метою є роз’яснення, що єдиного наукового методу не існує. Варто розуміти туманну відмінність між деякими звичайними науковими процедурами та невідповідною наукою. Вміти провести межу між «науковим оптимізмом» і науковим шахрайством.
Наукова кар'єра. У цьому модулі обговорювались різні етапи академічної кар’єри та деякі з основних перешкод, з якими може зіткнутися початківець вчений. Мети навчання: ознайомитись з типовою кар’єрою вченого.
к.е.н., доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Світлана Тимчук