Меню

Тренінг АГУ - заробляємо на туризмі

         26-27 листопада 2021 р Асоціацією гостинності України був проведений триденний тренінг. Темами онлайн-тренінгів були:  «Система управління туризмом Приазов’я» та «ДМО: як це працює».

          Заробляти на туризмі та водночас доставляти радість кожному гостю – це вміння, яке доступне людям гостинним, відкритим, працьовитим.

       

     

        Туризм – це можливість одразу у декількох важливих вимірах.

  • Це економіка. Треба навчитись заробляти на туризмі, управляти туристичним потоком, монетизувати гостинність.
  • Це політика. Регіон знаходиться у несприятливих прикордонних умовах – Приазов’я межує з країною-агресором, а частина українського Приазов’я окупована Російською Федерацією. Саме тому регіон повинен стати успішним, мати випереджаючий темп розвитку.
  • Це національне єднання. Приазов’я насамперед курорт для українців. Громадян України треба заохочувати до подорожей рідною країною: від Заходу – до Сходу, від Півночі до Півдня. Українці мають нарешті відкрити Україну, по-справжньому закохатись у кожен її куточок. А закохатись в українське Приазов’я дуже просто.

           

      Учасники взяли участь в онлайн-тренінгу та виконували індивідуальну роботу.

Індивідуальна  робота складалась з самостійного ознайомлення з матеріалами та можливих індивідуальних консультацій на тему тренінгу:

  1. Власне сама «Дорожня карта розвитку туризму Приазов’я».
  2. Лекція Сергія Підмогильного «Екологічний туризм – тренд. Вимір Приазов’я».
  3. Лекція Олександра Лієва «Клієнтоорієнтований туристичний продукт».
  4. Лекція Олександра Лієва «12 рекомендацій Туристичному Активу Регіону».
  5. Лекція Олександра Лієва «Теорія Поколінь для турбізнесу».
  6. Лекція Олександра Лієва «Соціальні стилі поведінки покупців. +Таргетинг».
  7. Стратегія залучення інвестицій в турбізнес Маріуполя.
  8. Аналітичний звіт «Культурний туризм Приазов’я: стан, виклики, перспективи».
  9. Лекція Анни Романової «12 трендів туризму після пандемії КОВІД-19».
  10. Лекція Анни Романової «Створюємо туристичний продукт!».
  11. Вебінар Андрія Тичини «Родзинки турпродукту. 10 способів зацікавити туристів».

              

   Під час онлайн-тренінгів обговорювались актуальні питання для активізації туристичної діяльності в громадах:

  • Критерії успішності дестинацій.
  • Інституалізація системи управління дестинацією.
  • Структура та функціональні обов’язки управління туристичною дестинацією.
  • Моделі державного та приватного фінансування DMO.
  • Комунікації з членами та перелік послуг і заходів DMO.
  • Особливості менеджменту та маркетингу дестинації на прикладі Приазов’я.
  • Волонтерство та стажування і навчання студентів на базі DMO.
  • Розвиток кадрового потенціалу та включення навчальних закладів.
  • Створення контенту та місцевого стрітейлингу для розвитку дестинації. 

 

           Олександр Алієв ознайомив учасників тренінгу з особливостями проведення досліджень в межах туристичних дестинацій, проведення опитувань і комунікації з жителями громад в напрямку розвитку туризму, дослідження економічного впливу на розвиток підприємництва в громаді, створення бізнес акаунтів в системі Google учасників туристичних дестинацій.  Були презентовані розробки фахівців у секторі туризму Приазов’я.

   

            По завершенні тренінгів проходила жвава дискусія учасників.

 

Світлана ТИМЧУК

К.е.н., доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи