Тренінг АГУ - заробляємо на туризмі
26-27 листопада 2021 р Асоціацією гостинності України був проведений триденний тренінг. Темами онлайн-тренінгів були: «Система управління туризмом Приазов’я» та «ДМО: як це працює».
Заробляти на туризмі та водночас доставляти радість кожному гостю – це вміння, яке доступне людям гостинним, відкритим, працьовитим.
Туризм – це можливість одразу у декількох важливих вимірах.
- Це економіка. Треба навчитись заробляти на туризмі, управляти туристичним потоком, монетизувати гостинність.
- Це політика. Регіон знаходиться у несприятливих прикордонних умовах – Приазов’я межує з країною-агресором, а частина українського Приазов’я окупована Російською Федерацією. Саме тому регіон повинен стати успішним, мати випереджаючий темп розвитку.
- Це національне єднання. Приазов’я насамперед курорт для українців. Громадян України треба заохочувати до подорожей рідною країною: від Заходу – до Сходу, від Півночі до Півдня. Українці мають нарешті відкрити Україну, по-справжньому закохатись у кожен її куточок. А закохатись в українське Приазов’я дуже просто.
Учасники взяли участь в онлайн-тренінгу та виконували індивідуальну роботу.
Індивідуальна робота складалась з самостійного ознайомлення з матеріалами та можливих індивідуальних консультацій на тему тренінгу:
- Власне сама «Дорожня карта розвитку туризму Приазов’я».
- Лекція Сергія Підмогильного «Екологічний туризм – тренд. Вимір Приазов’я».
- Лекція Олександра Лієва «Клієнтоорієнтований туристичний продукт».
- Лекція Олександра Лієва «12 рекомендацій Туристичному Активу Регіону».
- Лекція Олександра Лієва «Теорія Поколінь для турбізнесу».
- Лекція Олександра Лієва «Соціальні стилі поведінки покупців. +Таргетинг».
- Стратегія залучення інвестицій в турбізнес Маріуполя.
- Аналітичний звіт «Культурний туризм Приазов’я: стан, виклики, перспективи».
- Лекція Анни Романової «12 трендів туризму після пандемії КОВІД-19».
- Лекція Анни Романової «Створюємо туристичний продукт!».
- Вебінар Андрія Тичини «Родзинки турпродукту. 10 способів зацікавити туристів».
Під час онлайн-тренінгів обговорювались актуальні питання для активізації туристичної діяльності в громадах:
- Критерії успішності дестинацій.
- Інституалізація системи управління дестинацією.
- Структура та функціональні обов’язки управління туристичною дестинацією.
- Моделі державного та приватного фінансування DMO.
- Комунікації з членами та перелік послуг і заходів DMO.
- Особливості менеджменту та маркетингу дестинації на прикладі Приазов’я.
- Волонтерство та стажування і навчання студентів на базі DMO.
- Розвиток кадрового потенціалу та включення навчальних закладів.
- Створення контенту та місцевого стрітейлингу для розвитку дестинації.
Олександр Алієв ознайомив учасників тренінгу з особливостями проведення досліджень в межах туристичних дестинацій, проведення опитувань і комунікації з жителями громад в напрямку розвитку туризму, дослідження економічного впливу на розвиток підприємництва в громаді, створення бізнес акаунтів в системі Google учасників туристичних дестинацій. Були презентовані розробки фахівців у секторі туризму Приазов’я.
По завершенні тренінгів проходила жвава дискусія учасників.
Світлана ТИМЧУК
К.е.н., доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи