Меню

Участь у міжнародній науково-освітній олімпіаді з туризму

    Туризм сьогодні – це багатогранне явище, яке є об'єктом вивчення різних наук: економіки, соціології, психології, менеджменту. Це пов'язано з тим, що туристична індустрія охоплює не лише економіку різних країн, але і їх культурну спадщину, традиції, релігію та ремесла. Тому туризм – це потужний агент соціального розвитку суспільства, своєрідний транслятор культурно-символічної спадщини, сфера, яка вимагає постійного саморозвитку і самовдосконалення, креативних підходів при створенні туристичного продукту, який би відповідав запитам сучасних споживачів.

      Здобувачі вищої освіти Уманського НУС завжди є активними учасниками різного роду наукових заходів, які сприяють розвитку туристичної діяльності та дають змогу розкрити їх науково-дослідний потенціал. Тому, з метою розвитку, самовдосконалення та використання набутих, у період навчання, знань здобувач вищої освіти факультету менеджменту спеціальності «Туризм» Софія Нижник у період з 27 лютого по 03 березня 2020 року взяла участь у міжнародній науково-освітній олімпіаді з туризму, яка проводилася кафедрою економіки підприємства на базі Національного технічного університету «Дніпровська політехніка».

       

          Мета олімпіади полягала у підвищення інтересу студентів, викладачів та інших зацікавлених осіб до теоретичних і прикладних аспектів розвитку туризму.

          Завдання міжнародної науково-освітньої  олімпіади  з туризму  складалися з трьох блоків.

І блок – «Відкриті запитання», потрібно було дати відповіді на три питання:

1. Висвітлити тематику такої інноваційної форми туристичної діяльності як овертуризм;

2. Окреслити сутність нового тренду в сучасному туризмі – «нове паломництво»;

3. Розкрити питання стосовно туристичних легенд як складової економіки вражень та процесу формування досвіду подорожей.

        ІІ блок – «Кейс». Завданням даного блоку полягало у розробці та презентації інноваційного туру. У процесі презентації учасники мали розповісти про необхідну технологічну документацію стосовно розробки туру, оформити таблицю калькуляції витрат на тур, зазначити обов’язкову інформаціє для розробки туру та надати змістовні відповіді на уточнюючі запитання комісії.

        ІІІ блок – «Творче звернення». Одним з завдань цього блоку було  створення логотипу міжнародної науково-освітньої олімпіади з туризму, за допомогою програм з векторної (ілюстративної) графіки.

  

 

        Участь у міжнародній науково-освітній олімпіаді з туризму – це не просто змагання учасників, а години підготовки, перехід на вищий рівень знання матеріалу та здобуття нових корисних навичок, креативності тощо.

        За підсумками олімпіади Софія Нижник була відзначена грамотою за розробку унікального туру «Умань – осередок релігійного паломництва».

     Викладацький колектив кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та студентський актив факультету менеджменту вітає переможницю олімпіади – Софію Нижник і бажає їй нових звершень під час здобуття вищої освіти та реалізації задуманих ідей.