Участь в освітньому проєкті Школа готельного бізнесу від KSD x Ribas Hotels Group
Створення успішного готельного бізнесу потребує не лише великих інвестицій, а й ретельно продуманої концепції та стратегії. Здобувачі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», освітнього рівня магістр, взяли участь в освітньому проєкті Школа готельного бізнесу від KSD x Ribas Hotels Group. Спільний онлайн-проєкт KSD & Ribas Hotels Group створений провідними спеціалістами та орієнтований на розвиток практичних навичок, необхідних для успішного запуску та управління готельним бізнесом.
Під час занять здобувачі вищої освіти опрацювали 8 онлайн-лекцій від провідних експертів в сфері готельного бізнесу.
Серед спікерів Школи готельного бізнесу:
- Артур Лупашко, засновник та СЕО Ribas Hotels Group.
- Андрій Маренчук, керівний партнер групи компаній Ribas Hotels Group.
- Юлія Косенко, операційна директорка Ribas Hotels.
- Тетяна Морозова, провідна архітекторка Ribas Hotels Group, Co-founder & CEO TEMO hotel design.
- Ірина Марина, проєкт-менеджерка Ribas Hotels Group.
- Олександра Собеніна, Мedia & Digital Head Ribas Hotels Group.
- Яна Кузнецова, співзасновниця та CEO компанії Ribas Invest.
Під час вивчення курсу було розглянуто такі теми:
Заняття 1. Від ідеї до реалізації: Як створити унікальну концепцію готелю, що приваблює гостей
- Готель, як бізнес-модель. Базові потреби, емоції, сервіси;
- Роль готельного оператора у готельному бізнесі;
- Як концепція впливає на привабливість готелю серед гостей;
- Тенденції в готельних концепціях;
- Мінімізація ризиків у готельному бізнесі.
Заняття 2. Дизайн як каталізатор прибутковості готелю: практичні вказівки та інсайти
- Що таке продуктова концепція готелю;
- Роль готельного оператора у готельному бізнесі;
- Як продуктова концепція готелю реалізується завдяки дизайну інтер’єрів;
- Прибутковість готелю - як результат синергії концепції та дизайну.
Заняття 3 Ефективне керування проєктними роботами. Як не загубити продукт
- Чому: маркетингове дослідження;
- Що: продуктова концепція;
- Як: архітектурна концепція;
- Навіщо: фінансова модель окупності.
Заняття 4. Launch готелю. Тиждень до та тиждень після
- Запуск готелю - основні етапи, залучені сторони, важливі документи;
- Проєктний менеджмент при запуску готелю, матриця відповідальності;
- Soft opening, для чого потрібен і що необхідно врахувати;
- Перші два місяці після відкриття - як заключний етап запуску, на що звернути увагу.
Заняття 5. Сучасні підходи до маркетингу та просування апарт-готелів
- Що таке сучасний підхід до маркетингу;
- Двостороння комунікація із потенційними клієнтами та створення мультиканальних рекламних кампаній;
- Чому реклама, яка викликає емоційний відгук користувача — це важливо.
Заняття 6. Керування готелем, як мистецтво гостинності
Блок 1
- Основні закони сервісу;
- Типова організаційна структура готелю;
- Функціонально-адміністративні зв’язки;
- Трикутник менеджера;
- Щоденні, щотижневі, щомісячні задачі керуючого готелем;
- Основи ціноутворення.
Блок 2
- Основни управління командою - від підбору до мотивації;
- Стандарти та чек-листи, які працюють;
- Система внутрішнього контролю;
- Робота з недоліками сервісу.
Заняття 7. Інвестиційна привабливість готелів
- Як залучити інвестиції під свій проект;
- Які концепції готелю приваблюють інвесторів найбільше;
- Інвестиційний план окупності для інвестора.
Заняття 8. Q&A з Артуром Лупашко, засновником Ribas Hotels Group
По завершенню навчання здобувачі вищої освіти отримали сертифікат Школи про успішне проходження даного курсу.
Крім того, даний курс дав розуміння основних аспектів готельного менеджменту: фінанси, маркетинг, обслуговування гостей; знання про тенденції та інновації у готельній індустрії; навички розробки концепції готелю, що відповідає потребам сучасного ринку; вміння планувати, впроваджувати та контролювати готельні проєкти; знання як будувати стратегію запуску готелю для максимізації прибутковості; можливість аналізувати та оцінювати конкурентоспроможність для створення ефективного бізнес-плану; навички користування соціальними медіа, контент-маркетингом та іншими інструментами для просування бренду та привернення аудиторії.