Меню

Участь в освітньому проєкті Школа готельного бізнесу від KSD x Ribas Hotels Group

        Створення успішного готельного бізнесу потребує не лише великих інвестицій, а й ретельно продуманої концепції та стратегії. Здобувачі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», освітнього рівня магістр, взяли участь в освітньому проєкті Школа готельного бізнесу від KSD x Ribas Hotels Group. Спільний онлайн-проєкт KSD & Ribas Hotels Group створений провідними спеціалістами та орієнтований на розвиток практичних навичок, необхідних для успішного запуску та управління готельним бізнесом. 

       Під час занять здобувачі вищої освіти опрацювали 8 онлайн-лекцій від провідних експертів в сфері готельного бізнесу.

   

 

         Серед спікерів Школи готельного бізнесу:

  • Артур Лупашко, засновник та СЕО Ribas Hotels Group.
  • Андрій Маренчук, керівний партнер групи компаній Ribas Hotels Group.
  • Юлія Косенко, операційна директорка Ribas Hotels.
  • Тетяна Морозова, провідна архітекторка Ribas Hotels Group, Co-founder & CEO TEMO hotel design.
  • Ірина Марина, проєкт-менеджерка Ribas Hotels Group.
  • Олександра Собеніна, Мedia & Digital Head Ribas Hotels Group.
  • Яна Кузнецова, співзасновниця та CEO компанії Ribas Invest.

      Під час вивчення курсу було розглянуто такі теми:

      Заняття 1. Від ідеї до реалізації: Як створити унікальну концепцію готелю, що приваблює гостей

  • Готель, як бізнес-модель. Базові потреби, емоції, сервіси;
  • Роль готельного оператора у готельному бізнесі;
  • Як концепція впливає на привабливість готелю серед гостей;
  • Тенденції в готельних концепціях;
  • Мінімізація ризиків у готельному бізнесі.

      Заняття 2. Дизайн як каталізатор прибутковості готелю: практичні вказівки та інсайти

  • Що таке продуктова концепція готелю;
  • Роль готельного оператора у готельному бізнесі;
  • Як продуктова концепція готелю реалізується завдяки дизайну інтер’єрів;
  • Прибутковість готелю - як результат синергії концепції та дизайну.

       Заняття 3 Ефективне керування проєктними роботами. Як не загубити продукт

  • Чому: маркетингове дослідження;
  • Що: продуктова концепція;
  • Як: архітектурна концепція;
  • Навіщо: фінансова модель окупності.

       Заняття 4. Launch готелю. Тиждень до та тиждень після

  • Запуск готелю - основні етапи, залучені сторони, важливі документи;
  • Проєктний менеджмент при запуску готелю, матриця відповідальності;
  • Soft opening, для чого потрібен і що необхідно врахувати;
  • Перші два місяці після відкриття - як заключний етап запуску, на що звернути увагу.

      Заняття 5. Сучасні підходи до маркетингу та просування апарт-готелів

  • Що таке сучасний підхід до маркетингу;
  • Двостороння комунікація із потенційними клієнтами та створення мультиканальних рекламних кампаній;
  • Чому реклама, яка викликає емоційний відгук користувача — це важливо.

     Заняття 6. Керування готелем, як мистецтво гостинності

Блок 1

  • Основні закони сервісу;
  • Типова організаційна структура готелю;
  • Функціонально-адміністративні зв’язки;
  • Трикутник менеджера;
  • Щоденні, щотижневі, щомісячні задачі керуючого готелем;
  • Основи ціноутворення.

Блок 2

  • Основни управління командою - від підбору до мотивації;
  • Стандарти та чек-листи, які працюють;
  • Система внутрішнього контролю;
  • Робота з недоліками сервісу.

     Заняття 7. Інвестиційна привабливість готелів

  • Як залучити інвестиції під свій проект;
  • Які концепції готелю приваблюють інвесторів найбільше;
  • Інвестиційний план окупності для інвестора.

      Заняття 8. Q&A з Артуром Лупашко, засновником Ribas Hotels Group

         По завершенню навчання здобувачі вищої освіти отримали сертифікат Школи про успішне проходження даного курсу. 

         Крім того, даний курс дав розуміння основних аспектів готельного менеджменту: фінанси, маркетинг, обслуговування гостей; знання про тенденції та інновації у готельній індустрії; навички розробки концепції готелю, що відповідає потребам сучасного ринку; вміння планувати, впроваджувати та контролювати готельні проєкти; знання як будувати стратегію запуску готелю для максимізації прибутковості; можливість аналізувати та оцінювати конкурентоспроможність для створення ефективного бізнес-плану; навички користування соціальними медіа, контент-маркетингом та іншими інструментами для просування бренду та привернення аудиторії.