Вебінар «Ресторан при готелі: секрети внутрішньої кухні»
Безперервний професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників передбачає набуття нових і вдосконалення раніше набутих компетентностей. На основі чого відбувається професійне зростання залежить від вибору кожного як і де розвиватися професійно. В теперішніх реаліях можна знаходити все нові й нові можливості для провадження освітнього процесу в новому вимірі.
16 червня кафедра туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУС стала активним учасником вебінару «Ресторан при готелі: секрети внутрішньої кухні», що проходив на YouTobe-каналі і був організований тренером з ресторанного сервісу Reikartz Hotel Group Іриною Клуб.
Reikartz Hotel Group – мережа готелів, до якої входить 5 брендів: Reikartz Hotels & Resorts, Reikartz Collection Hotel, Optima Hotel, Vita Park і Raziotel.
Історія компанії Reikartz почалася в Україні у 2003 році, коли група бельгійських архітекторів на чолі з Франсуа Рейкарц (Francois Ryckaerts) придбала старовинний особняк у центрі Львова на вулиці Друкарська. Партнери відзначили, що в Україні практично відсутні мережеві готелі європейського рівня 3 і 4 зірки, і, саме тоді, з'явився проект створення української мережі готелів під брендом Reikartz Hotels & Resorts. Франсуа Рейкарц залучив до роботи у проекті групу інвесторів і увійшов до ради директорів компанії Reikartz Hotel Management як головний архітектор проекту. На цей день п'ять готельних мереж в Україні об'єднані під брендом Reikartz Hotel Group.
Окрім 17 ресторанів і 41 готелю, Reikartz створює власні торгові марки: біле і червоне вино Reikartz, пиво, мінеральна вода, консервація «Смачно по-українськи». І беззаперечним є той факт, що досвід в організації готельно-ресторанного бізнесу від фахівців-практиків є надзвичайно цінним.
Під час вебінару Ірина Клуб ще раз наголосила на важливості суворої відповідності європейським стандартам сервісу як іміджевої складової однієї з найпотужніших готельних компаній України, що проявляється в дотриманні основ стандарту HACCP і вимог державних норм в роботі ресторану та кухні. При цьому коригується робота ресторанів відповідно до рекомендацій з безпеки харчових продуктів.
Іншим важливим чинником формування іміджу ресторану є якісні продукти, смак і подача (презентація) страви. Якщо дотримуватися цих трьох речей, то досягається гармонія, гість завжди буде задоволений та обов’язково повернеться знову. Кращі шеф-кухарі світу рекомендують не поєднувати в страві більше, ніж п’ять основних інгредієнтів. Усе має бути збалансовано.
Сезонність меню в гарному ресторані має бути обов’язковою — це золоте правило професійної кулінарії. Навесні завжди хочеться легкої та свіжої їжі: варто використовувати салати на основі шпинату, мікрогрін, пророщені паростки, легкі сири, молоду телятину, білу рибу і т. ін.
Варто дотримуватися і послідовності у видачі замовлення, що проявляється у класичному порядку подачі, побажань гостя, тривалості приготування страви. І тут знову необхідно знаходити компроміс між бажанням гостя і черговості виносу страви. Важливий елемент у загальній концепції ресторану є вивчення думки, побажань гостей щодо страв, презентації, роботи персоналу тощо.
В ідеальному ресторані кожна дрібниця та вагома річ повинні бути ідеальними.
Як висновок, складниками успіху в ресторанному бізнесі є вічний пошук чогось нового та відсутність остраху до експериментів і нових відкриттів, надійна команда, обмін досвідом й отримання насолоди та задоволення від своєї роботи. Завжди варто слідкувати за новинками у світі кулінарії та бути в тренді.
Любов Коваленко, доцент кафедри туризму
та готельно-ресторанної справи