Меню

Відкритий семінар в антикафе "Йода"

20 квітня 2017 року в рамках вивчення курсу «Інновації у сфері готельно-ресторанного бізнесу» і «Проектування об'єктів готельно-ресторанного господарства» було проведено практичне заняття на виробництві для студентів спеціальності «Готельно-ресторанна справа» у першому антикафе в м. Умань «YODA Smart Café».

 

 На початку заняття Олексій Коваленко розповів детальніше про саму концепцію подібних закладів та історію їх створення. Антикафе - це громадське місце, відвідувачі якого сплачують за час перебування, наприклад, щохвилини або погодинно (їжа та напої можуть бути безкоштовними або продаватися, але купувати їх необов'язково) і мають більше свободи, ніж в класичних кафе або ресторані. Основними функціями подібних закладів є робоча (аналог коворкінгу), розвиваюча (антикафе як місце проведення тренінгів та майстер-класів), розважальна (багато антикафе роблять акцент на настільних і відеоіграх ) і творча (можливість самореалізації, наприклад, в рамках музичних або поетичних вечорів). Як правило, антикафе складаються з одного великого залу або декількох кімнат, в межах яких гості вільно переміщуються, при цьому в одній з кімнат існує зона частувань, де відвідувачі можуть самостійно приготувати собі чай, каву, взяти солодощі. У більшість закладів такого формату можна приносити свою їжу і напої, однак, як правило, алкоголь і куріння заборонені. Зазвичай в антикафе є безкоштовний доступ в Інтернет через Wi-Fi, також може надаватися послуга користування принтером.

 

 В ході заняття студенти ближче познайомились з системою самообслуговування в кафе з почасовою оплатою та переконались в її ефективності.

 Після завершення заняття студенти одноголосно прийняли рішення залишитись на довше та насолодитись приємною атмосферою кафе, джазовою музикою на фоні, теплом від каміну. YODA Smart Café – це заклад з швидкісним інтернетом, смачною їжею, безлімітними чаєм/кавою та смаколиками. У ньому можна пограти в настільні та відео ігри, скористатись бібліотекою.

 Використання виїзних занять в організації навчально-виховного процесу дозволяє проводити спостереження, безпосередньо вивчати різні предмети, явища і процеси у виробничих умовах, тим самим розвивати професійні компетенції майбутніх фахівців. А також завдяки таким формам занять, студенти є більш підготовленими до проходження практики та виробничої діяльності.