Меню

Здобувачки вищої освіти Коваленко Аліна та Немикіна Марія успішно завершили курси неформальної освіти

       Здобувачки вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» Коваленко Аліна та Немикіна Марія нещодавно успішно завершили два курси неформальної освіти, організовані престижними польськими університетами. 

 

Перший курс, «Застосування UML (Уніфікована мова моделювання) з оглядом географічної інформації», проведений на базі Wojskowa Akademia Techniczna, був спрямований на здобувачів, що вивчають геоінформаційні системи та інфраструктури просторових даних. У рамках цього курсу здобувачки отримали цінні знання та практичні навички у використанні сучасних методологій проектування та впровадження ГІС-рішень. Курс надав глибокі знання про UML, що широко використовується в системній та програмній інженерії, зокрема у додатках, пов'язаних із географічною інформацією та концептуальним моделюванням. Під час навчання, Аліна та Марія опанували створення діаграм UML, методи трансформації цих схем у геопросторові середовища реалізації, а також основи роботи з базами даних PostgreSQL/PostGIS.

 

Другий курс, «Природне середовище в цифровому вигляді», організований Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, був присвячений практикам використання просторових даних у плануванні та управлінні. Курс включав детальне вивчення моделювання просторових даних, оцифрування та їх візуалізації за допомогою програмного забезпечення QGIS. Учасниці набули навичок, які можна застосовувати в професійній діяльності, зокрема у сфері просторового планування та аналізу.

Після проходження курсів неформальної освіти, здобувачкам вищої освіти будуть перезараховані наступні теми з дисципліни «Топографія з основами картографії», як такі, що освоєні завдяки здобутим знанням і практичним навичкам під час проходження курсів:

Тема 2. Карта та інші геозображення – знання, отримані на курсі з використання QGIS для створення та візуалізації цифрових карт, відповідають тематиці цієї теми.

Тема 4. Картографічні умовні знаки й способи картографічного зображення – студентки вже вивчили методи відображення та обробки просторових даних у безкоштовному геоінформаційному програмному забезпеченні.

Тема 6. Тематичне картографування – курс з просторового планування охоплював методи створення та використання тематичних карт.

Тема 8. Туристична картографія як ключовий засіб дослідження туристичних об'єктів та маршрутів – навички, отримані під час навчання, особливо в частині візуалізації даних, можуть бути застосовані для дослідження туристичних об'єктів.

Ці курси стали важливим кроком у професійному розвитку здобувачів, надаючи їм можливість застосовувати нові знання та навички у майбутній кар'єрі в сфері туризму та рекреації.

 Світлана Тимчук

к.е.н., доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи