Меню

Спеціальність 242 "Туризм і рекреація"

     Спеціальність «Туризм і рекреація» є захопливою та перспективною галуззю, яка надає здобувачам вищої освіти унікальні можливості для розвитку в сфері подорожей, відпочинку та розваг. Вона має численні професійні переваги, що сприяють успішній кар'єрі у туристично-рекреаційній індустрії, а саме:

- розвиток творчого мислення та здатності до інноваційного мислення;

- знання про туристичний ринок, аналіз його потреби та тенденції;

- розробки та просування новаторських туристичних продуктів та розважальних програм;

- навички управління туристичними підприємствами та рекреаційними об'єктами; 

- вивчення принципів та методів управління туристично-рекреаційною діяльністю;

- розробка стратегії маркетингу та продажу туристичних послуг;

- організація роботи з партнерами та постачальниками;

- розвиток креативності та інноваційності у впровадженні різноманітних форм туризму та рекреації, такі як екологічний туризм, пригодницький туризм, культурний туризм тощо;  

- оволодіння навичками організації туристичних подорожей, екскурсій та розважальних заходів, створення неповторних туристичних програм та подій;

- вивчення особливостей роботи глобальних туристичних ринків та онлайн-платформ;

- оволодіння навичками використання комп'ютерних систем бронювання, електронної комерції та маркетингу в інтернеті;

- розвиток вміння аналізувати та розуміти потреби та вимоги сучасного туриста;

- створення та керівництво якісними туристичними послугами, забезпечення комфорту, безпеки та задоволення клієнтів.

  Спеціальність «Туризм і рекреація» – перспективний напрям підготовки висококваліфікованих кадрів для туристичної сфери, які вільно володіють іноземними мовами, уміють на практиці використовувати туристичні навігаційні програми, GPS технології та геоінформаційне забезпечення туристичної галузі. Фахівці з туризму вивчають принципи організації комерційної діяльності, методику маркетингових досліджень, податкову систему, бухгалтерський облік, особливості управління у сфері туристичного обслуговування.
       Для забезпечення якості навчального процесу створені спеціалізовані кабінети і лабораторії з туризму. Здобувачі вищої освіти відвідують туристичні агенції, виставки, приймають участь в конференціях, круглих столах, розробляють екскурсійні маршрути на замовлення туристичних підприємств. Практичні навики та знання закріплюються під час проходження закордонної практики в Іспанії, Туреччині, Австралії, США, Німеччини та інших країнах.

       Бакалавр з туризму і рекреації здатен виконувати професійну роботу в різних підрозділах, підприємствах, організаціях та установах сфери туризму та рекреації усіх форм власності та організаційно-правових форм відповідно до Національного класифікатора України «Класифікація професій» ДК 003:2010 за наступними назвами і кодами професійних груп:
1448.1 Менеджер (управитель) з туризму
2481.2 Туризмознавець
3340 Інструктор-методист з туризму
3414 Консультант з подорожей та організатор подорожей

3439 Інспектор з туризму

     Фахівці спеціальності підготовлені до здійснення таких основних видів економічної діяльності: визначення форм, видів, напрямів та спеціалізації туристично-рекреаціної діяльності; розробка та економічне обґрунтування туристичного проекту чи продукту; аналіз діяльності, планування, прогнозування та розробка перспективних напрямів розвитку туристичного підприємства; організація розробки, реалізації та маркетингу туристичного продукту; організація партнерських відносин та зовнішньоекономічної діяльності туристичного підприємства; участь в організації наукового дослідження, його проведенні і впровадженні одержаних результатів; навчання персоналу.

Останні новини

Визнання результатів навчання на платформі «Prometheus»Читати повністю

Визнання результатів навчання на платформі «Prometheus»

Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи Уманського національного університету садівництва є новітньою та далекосяжною, що постійно прагне до розвитку. В рамках різноманітних проектів передбачені сучасні методики розвитку особистості студента з урахуванням потреб ринку праці.

Читати повністю

НАЗК оновило методичні рекомендації щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересівЧитати повністю

НАЗК оновило методичні рекомендації щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) оновило Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» у питаннях запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції.

Читати повністю

Неформальна освіта в освітньому процесі з використанням платформи PrometheusЧитати повністю

Неформальна освіта в освітньому процесі з використанням платформи Prometheus

Напрацювання у неформальній освіті важлива складова особистого професійного розвитку та можливість розкрити потенційні можливості здобувачів вищої освіти. Здобувачі вищої освіти ступеня магістр за спеціальністю 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» Віталій Рябченко та Анастасія Клименко пройшли курс «Підприємництво: Хто ваш клієнт?» на платформі Prometheus.

Читати повністю

Участь у неформальній освіті: приклад успішного навчанняЧитати повністю

Участь у неформальній освіті: приклад успішного навчання

Неформальна освіта стає все більш популярною серед студентів, які прагнуть розширити свої знання та навички за межами традиційного освітнього процесу. Яскравим прикладом цього є здобувач спеціальності 242 "Туризм і рекреація" Кушнір Станіслав, який успішно пройшов онлайн курс на платформі Prometheus "ІТ-продукт з нуля: з чого розпочати та як розвивати?" "Інформаційна безпека".

Читати повністю

Всі новини