Онлайн-форум «Антикризові заходи та розвиток туризму в умовах пандемії: Україна, Молдова, Білорусь»
25 лютого викладачі кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУС долучилися до онлайн-форуму організованого Асоціацією індустрії гостинності України в партнерстві з Асоціацією внутрішнього і в'їзного туризму Молдови (ANTRIM) «Антикризові заходи та розвиток туризму в умовах пандемії: Україна, Молдова, Білорусь».
Модератором виступив голова Асоціації індустрії гостинності України, 2010-2014 міністр курортів і туризму Автономної Республіки Крим, консультант USAID EDGE, кандидат філософських наук Олександр Лієв.
Щорічно 21 лютого всі туристичні міста та регіони світу відзначають Всесвітній день екскурсовода (International Tourist Guide Day).
Свято було започатковане в 1990 році та вперше відзначалося в Лондоні, який є одним з найбільших туристичних центрів світу.
Онлайн-вебінар: Грантові можливості для туристичної галузі України у 2021 році
18 лютого викладачі кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУС долучилися до онлайн-вебінару Асоціації індустрії гостинності України «Грантові можливості для туристичної галузі України у 2021 році».
Вебінар проводила – Мар’яна КОБЕЛЯ, директорка консалтингової компанії «Центр розвитку «ЧАС ЗМІН». Засновниця Школи з написання грантових проєктів «ЧАС ЗМІН».
Мета круглого столу – проведення конструктивної бесіди з питань провадження освітнього процесу в університеті за спеціальністю 242 «Туризм», зокрема обговорення освітньо-професійної програми цієї спеціальності.
САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Сучасна концепція розвитку вищої школи робить наголос на індивідуальній та самостійній роботі студентів у процесі опанування знаннями. Це, з одного боку, пояснюється дефіцитом часу, який відводиться на аудиторні заняття, які наразі проводяться в Уманському НУС онлайн, а з іншого – необхідністю навчити студента самому розбиратись у теоретико-прикладних аспектах конкретного питання.
Основним завданням використання методики самостійної роботи навчання в освітньому процесі є надання практичного уміння навчатися, щоб фахівець, після закінчення ЗВО, міг самостійно продовжувати навчальну та практичну роботу. Адже в наш вік розвитку інформації та науково-технічних досягнень закінчення освітньої установи дає лише певну схему знань, яку потрібно поповнювати та удосконалювати протягом усього життя.
Обговорення освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» першого(бакалаврського) рівня вищої освіти
Стратегія реформування вищої освіти передбачає створення системи моніторингу та постійного поліпшення якості вищої освіти, що відповідає рекомендаціям і стандартам Європейського простору вищої освіти, враховує кращі світові практики та виступає головною технологією досягнення відповідності освітньої системи вимогам і потребам суспільства.
Відбулося обговорення освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» ОР «Бакалавр»,