Меню

Анімаційна діяльність

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою вивчення дисципліни «Організація анімаційної діяльності» є формування системи спеціальних знань з туристської і готельної анімації, набуття практичних вмінь і навичок впровадження анімаційних програм. Метою викладання дисципліни є усвідомлення студентами спеціальності “Туризм” місця, ролі та можливостей анімаційного обслуговування туристів у сучасному світовому та національному туристичному бізнесі; розуміння необхідності використання рис національних традицій, свят, звичаїв, обрядів та інших форм народної творчості українців для покращення організації дозвілля відпочиваючих; застосування різноманітних програм анімаційного обслуговування для підвищення привабливості національного турпродукту, формування мотивації до їх запровадження на різних етапах обслуговування вітчизняних та іноземних туристів.

Завдання:

− сформувати знання про анімаційні послуги як складову частину туристського продукту;

− ознайомитися з методикою організації анімаційних послуг у різних видах туризму;

− розкрити сутність явища анімації у туристичному бізнесі та її ролі на сучасному етапі;

− розглянути історичні засади зародження та розвитку анімаційних форм дозвілля різних культур та народів;

− познайомити з основними видами та формами рекреаційної анімації;

− розкрити суть основних форм туристичної анімації;

− сформувати у студентів поняття про важливе значення запровадження різноманітних форм та методів анімаційного обслуговування туристів для підвищення привабливості вітчизняного туристичного продукту;

− познайомити студентів зі сценарно-режисерськими основами анімації в туризмі;

− виявити сучасні проблеми організації анімаційних послуг на різних етапах формування національного турпродукту та проблеми підготовки анімаційних кадрів.

− дослідити функціонування ринку анімаційних послуг в Україні.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

- структуру та зміст навчальної дисципліни;

- основні терміни, поняття і визначення;

- нормативно-правову базу, яка регулює організацію анімаційних послуг в Україні;

- особливості організації анімаційних послуг у різних видах туризму;

- сутність туристично-рекреаційної анімації;

- необхідність розширення професійних можливостей та світогляду за рахунок підбору та впровадження у туристичну діяльність програм анімаційного обслуговування;

- основні положення організації та запровадження принципів анімації в організації дозвілля туристів та рекреантів;

- основні тенденції розвитку анімаційного обслуговування туристів на курортах Світу;

- пісенну, танцювальну та святкову культуру українців, національні традиції та звичаї (по регіонам) та уміти використовувати їх при створенні анімаційного турпродукту.

- основні сегменти ринку анімаційних послуг. вміти:

- визначати шляхи упровадження видів і форм туристичної та рекреаційної анімації у практику вітчизняного туризму;

- запроваджувати інноваційні методи, технології та досвід, що використовуються для покращення організації дозвілля на курортах Світу та в Україні;

- розробляти та запроваджувати анімаційні проекти по розвитку регіону (міста, населеного пункту, підприємства) як туристичного центру;

- адекватно оцінювати, добирати чи складати ситуаційні та тематичні анімаційні програми, розробляти (підбирати) сценарії;

- здійснювати постановку анімаційних програм обслуговування туристів та екскурсантів у музеях, готелях, на підприємствах харчування, транспортних маршрутах, у шоу-бізнесі, чи приймати у них участь тощо;

- запроваджувати елементи національної культури (костюм, танець, пісня, гра тощо) в туризмі та активно використовувати їх при створенні анімаційних програм;

- використовувати анімаційні технології в туроператорській та турагентській діяльності (бізнесі) а також у сферах реклами і просування турпродукту.

- керувати анімаційною групою;

- укладати договори на організацію анімаційних послуг.

Останні новини

Вебінар «Успішний осінньо-зимовий сезон турагенції»Читати повністю

Вебінар «Успішний осінньо-зимовий сезон турагенції»

10 вересня 2025 року відбувся вебінар «Успішний осінньо-зимовий сезон турагенції», організований мережею туристичних агенцій ХО. Захід був присвячений актуальним питанням функціонування турагенцій у період низького сезону, коли виникає необхідність у пошуку нових підходів до просування туристичного продукту та утримання клієнтів.

Читати повністю

Ментальне здоров’я та психоемоційна стабільність – основа успішного навчанняЧитати повністю

Ментальне здоров’я та психоемоційна стабільність – основа успішного навчання

10 вересня 2025 року відбулася зустріч здобувачів вищої освіти, які навчаються за спеціальностями J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» і J3 «Туризм та рекреація» з практичним психологом УНУ, психологом-консультантом Валентиною Мазуренко. Зустріч проводилася у формі психологічного тренінгу. Під час заходу спікер Валентина Мазуренко розповіла як потрібно вести себе у різних кризових ситуаціях, зберігаючи свою емоційну стабільність.

Читати повністю

Наше перше офіційне знайомство з університетомЧитати повністю

Наше перше офіційне знайомство з університетом

Початок студентського життя завжди сповнений нових вражень, знайомств і відкриттів. Для нас, першокурсників, однією з перших знакових подій стала екскурсія студентським містечком Уманського національного університету, у якому ми плануємо навчатися і проживати найближчі чотири роки нашого дорослого життя. Найбільше уваги під час цієї екскурсії було приділено саме історії університету, вагомим аспектам його розвитку та становлення, адже, щоб відчути дух свого навчального закладу, важливо знати його коріння.

Читати повністю

Всі новини