Міжнародна готельна індустрія
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Мета дисципліни полягає у набутті студентами знань про функціонування готельної сфери, що є найпоширенішою базою розміщення в туризмі, формування в студентів цілісного уявлення про сучасний стан готельного бізнесу у світі, його особливості та пропозиції, а також специфіка функціонування у певних країнах світу, набуття навичок застосування отриманої інформації для подальшого створення ефективних турів з включенням певного типу розміщення, що співпадає з метою і особливостями туру.
Основними завданнями навчальної дисципліни є:
- набуття необхідних знань про міжнародний готельний бізнес в цілому;
- засвоєння і розуміння основних понять і категорій готельної сфери ;
- розуміння специфіки розвитку готельної індустрії в різних регіонах і країнах;
- вивчення особливостей готельної класифікації та визначення їх специфічних рис у різних країнах світу;
- набуття практичних навичок визначення співвідношення між закладом розміщення і видом туру;
- аналіз світового досвіду розвитку туристичного бізнесу та встановлення сучасних тенденцій розвитку туризму в тій чи іншій країні чи регіоні.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен знати:
- основні поняття і категорії якими оперує міжнародний готельний бізнес;
- основні принципи готельної класифікації; основні підходи до організації і функціонування готелю;
- основні готельні мережі представлені на світовому туристичному ринку;
- загальний перелік обов’язкових служб сучасного готелю;
- специфічні риси і національні особливості готельної бази, притаманні окремим туристичним регіонам і країнам світу.
Вміти:
- аналізувати світовий ринок готельних послуг і сучасні тенденції його розвитку;
- визначати відмінності між різними категоріями готелів та певними послугами, що вони пропонують;
- на основі аналізу різних видів спеціалізованих готелів та асортименту їхніх послуг визначати який вид розміщення варто включати до певних турів, залежно від мети подорожі;
- представити пропоновану певною країною готельну базу розміщення, виявляючи національні особливості певної країни та оригінальні пропозиції присутні в даній країні;
- аналізувати динаміку і перспективи розвитку готельного бізнесу.