Меню

Міжнародна готельна індустрія

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Мета дисципліни полягає у набутті студентами знань про функціонування готельної сфери, що є найпоширенішою базою розміщення в туризмі, формування в студентів цілісного уявлення про сучасний стан готельного бізнесу у світі, його особливості та пропозиції, а також специфіка функціонування у певних країнах світу, набуття навичок застосування отриманої інформації для подальшого створення ефективних турів з включенням певного типу розміщення, що співпадає з метою і особливостями туру.

Основними завданнями навчальної дисципліни є:

- набуття необхідних знань про міжнародний готельний бізнес в цілому;

- засвоєння і розуміння основних понять і категорій готельної сфери ;

- розуміння специфіки розвитку готельної індустрії в різних регіонах і країнах;

- вивчення особливостей готельної класифікації та визначення їх специфічних рис у різних країнах світу;

- набуття практичних навичок визначення співвідношення між закладом розміщення і видом туру;

- аналіз світового досвіду розвитку туристичного бізнесу та встановлення сучасних тенденцій розвитку туризму в тій чи іншій країні чи регіоні.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен знати:

- основні поняття і категорії якими оперує міжнародний готельний бізнес;

- основні принципи готельної класифікації; основні підходи до організації і функціонування готелю;

- основні готельні мережі представлені на світовому туристичному ринку;

- загальний перелік обов’язкових служб сучасного готелю;

- специфічні риси і національні особливості готельної бази, притаманні окремим туристичним регіонам і країнам світу.

Вміти:

- аналізувати світовий ринок готельних послуг і сучасні тенденції його розвитку;

- визначати відмінності між різними категоріями готелів та певними послугами, що вони пропонують;

- на основі аналізу різних видів спеціалізованих готелів та асортименту їхніх послуг визначати який вид розміщення варто включати до певних турів, залежно від мети подорожі;

- представити пропоновану певною країною готельну базу розміщення, виявляючи національні особливості певної країни та оригінальні пропозиції присутні в даній країні;

- аналізувати динаміку і перспективи розвитку готельного бізнесу.

Останні новини

Вебінар «Успішний осінньо-зимовий сезон турагенції»Читати повністю

Вебінар «Успішний осінньо-зимовий сезон турагенції»

10 вересня 2025 року відбувся вебінар «Успішний осінньо-зимовий сезон турагенції», організований мережею туристичних агенцій ХО. Захід був присвячений актуальним питанням функціонування турагенцій у період низького сезону, коли виникає необхідність у пошуку нових підходів до просування туристичного продукту та утримання клієнтів.

Читати повністю

Ментальне здоров’я та психоемоційна стабільність – основа успішного навчанняЧитати повністю

Ментальне здоров’я та психоемоційна стабільність – основа успішного навчання

10 вересня 2025 року відбулася зустріч здобувачів вищої освіти, які навчаються за спеціальностями J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» і J3 «Туризм та рекреація» з практичним психологом УНУ, психологом-консультантом Валентиною Мазуренко. Зустріч проводилася у формі психологічного тренінгу. Під час заходу спікер Валентина Мазуренко розповіла як потрібно вести себе у різних кризових ситуаціях, зберігаючи свою емоційну стабільність.

Читати повністю

Наше перше офіційне знайомство з університетомЧитати повністю

Наше перше офіційне знайомство з університетом

Початок студентського життя завжди сповнений нових вражень, знайомств і відкриттів. Для нас, першокурсників, однією з перших знакових подій стала екскурсія студентським містечком Уманського національного університету, у якому ми плануємо навчатися і проживати найближчі чотири роки нашого дорослого життя. Найбільше уваги під час цієї екскурсії було приділено саме історії університету, вагомим аспектам його розвитку та становлення, адже, щоб відчути дух свого навчального закладу, важливо знати його коріння.

Читати повністю

Всі новини