Семінар «Навчання і психологічна безпека - як тримати баланс під час війни»
Ментальний стан українців зараз не дуже стабільний. Така нестабільність – нормальна реакція на ненормальні обставини. Перепади емоційних станів під час війни – це типово. Питання в тому, як ми діємо та повертаємо себе до раціонального стану. Як працювати з негативними емоціями, що виникають під час війни? Як проживати їх безпечно для здоров’я?
Бізнес-тренінг «Інструменти та тенденції в бронюванні готелей»
Викладачі та студенти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУС взяли участь у тренінгу «Інструменти та тенденції в бронюванні готелей», організованим в рамках зустрічей «Робота у готельному бізнесі».
Практика забезпечення якості вищої освіти в умовах воєнного стану: думка експертів
21 квітня 2022 року викладачі кафедри туризму та готельно-ресторанної справи стали учасниками онлайн форуму «Начасні практики забезпечення якості вищої освіти в умовах воєнного стану». Мета форуму полягала у сприянні розвитку нових ідей та поширенні кращих практик реалізації освітнього процесу в контексті відповідності вимогам сьогодення.
Вступ 2022-2023. Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи Уманського національного університету садівництва здійснює підготовку за спеціальностями 242 Туризм, 241 Готельно-ресторанна справа за ОР "молодший бакалавр", "бакалавр", "магістр".
19 квітня студенти та викладачі кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського національного університету садівництва мали можливість прослухати відкриту лекцію від кафедри підприємництва та туризму Одеського національного морського університету на тему «Бар. Тонкощі обслуговування. Флейринг» яку проводив старший бармен слот-зали «Winboss» Олександр Тучка.
Мотиваційна онлайн-зустріч засновника, генерального директора керуючої компанії «Ribas Hotels Group» Артура Лупашко зі студентами та викладачами
Генеральний директор «Ribas Hotels Group» Артур Лупашко поділився власним практичним досвідом: що потрібно для відкриття готелю і як побудувати ефективне управління. Основні послуги, які надає компанія: керування готелями, сервіс, менеджмент, проектування, бронювання, hr-політика, маркетинг, франчайзинг, соціалізація.