АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ
У рамках програми академічної мобільності між Уманським національним університетом садівництва та Львівським торговельно-економічним університетом здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Туризм» спеціальності 242 «Туризм і рекреація» БАКАЛ Олександр Віталійович та КОТЛІКОЛЯМОВ Вадим Олегович прослухали в онлайн форматі лекцію на тему «Теоретико-методологічні складові туризмології» освітньої компоненти «Туризмологія».
Розблокування підприємницького потенціалу в туризмі: навігація онлайн-курсом «Innovation and Entrepreneurship»
Курс «Інновації та підприємництво» від Краківського економічного університету розвиває бізнес-ідеї від початку до кінця з онлайн-наставництвом, покращуючи знання та навички в інклюзивному підприємницькому середовищі.
Участь викладачів кафедри туризму та готельно-ресторанної справи у координаційній раді з питань розвитку туризму м. Умань
Людмила Транченко завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Уманського НУС взяла участь у черговому засіданні координаційної ради з питань розвитку туризму у м. Умань.
У засіданні координаційної ради з питань розвитку туризму взяли участь науково-педагогічні працівники ЗВО м. Умань, директори готелів, ресторанів, екскурсоводи, представники бізнесу, представники Уманської міської ради.
26 лютого 2024 р. на платформі Zoom відбувся черговий міжвузівський науково-практичний туристичний семінар, у рамках співпраці з колегами кафедри музейно-туристичної діяльності Харківської державної академії культури, участь в якому взяли науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи УНУС і здобувачі вищої освіти, які навчаються за спеціальностями 242 «Туризм» та 241 «Готельно-ресторанна справа».
Підвищення кваліфікації викладачів кафедри туризму та готельно-ресторанної справи
Завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Людмила ТРАНЧЕНКО взяла участь у підвищенні кваліфікації на онлайн-тренінгу Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
Проблемою людини є не її інвалідність, а бар’єри, що її оточують. Представникам сфери гостинності слід долати перешкоди в наданні якісного сервісу туристам, які, до прикладу, пересуваються у колісному кріслі, мають порушення слуху чи зору. Адаптація туристичних об’єктів під інклюзивні стандарти додає бізнесу як репутаційних, так і матеріальних переваг.